Då var det dax!

Japp då kör vi. Jag är sjukt taggad att starta en ny fas i livet. Så less på min kropp, min trötthet och mitt utseende över lag just nu. Har väntat på kicken till att starta upp träning och bli sundare men den har aldrig infunnit sig. Nu får jag nog tacka min kära kollega och goa vän Linda som sms:at flitigt och tjatat om att vi ska komma igång. Jag har hela tiden svarat något"vettigt" om att -Nja, jag ska börja gå eller -Nja jag ska börja med golfen igen......NOT! Igår skickade hon åter igen om att Gympan ny sänkt priset på träningskortat....Ja, va fan det är bara å köra tyckte jag. Nu har jag ågren men det blir nog bra när jag väl är igång. Får väl belöna dig Linda när jag väl blivit fitt =).

Första groteska kortet kommer här:
                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0